Nasza kadra

Academy International to zespół doświadczonych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, językowej, przedmiotowej i native.

academy

Doświadczenie, ciągłe podnoszenie kwalifikacji i kreatywność w metodyce nauczania naszej kadry sprawiają, że edukacja jest dla dzieci prawdziwą przyjemnością.

Ciągła wymiana informacji pomiędzy pedagogami zwiększa efektywność nauczania. Dzięki temu nawet najbardziej wymagające potrzeby edukacyjne uczniów są zaspokajane.

Ważna jest dla nas bliska współpraca z rodzicami – na bieżąco informujemy o postępach ucznia, podpowiadamy jak modelować zachowania dziecka lub jak działać w sytuacjach trudnych.

W Academy International stawiamy na wyzwania, trudne pytania, nowe cele i rozwiązywanie problemów. Podchodzimy do dzieci indywidualnie – zdobywanie wiedzy i kształtowanie twórczych osobowości, to nasza pasja.

 

zespol_2

KATARZYNA GORYLUK-GIERSZEWSKA – pedagog, nauczycielka języka angielskiego i hiszpańskiego

Witam Wszystkich serdecznie! Jestem nauczycielem od 15 lat. Doświadczenie zawodowe zdobyłam pracując we wszystkich typach szkół, nauczając języka angielskiego i języka hiszpańskiego na wszystkich poziomach zaawansowania. Uwielbiam dzieci i pracę z nimi. Na lekcjach wykorzystuję metody, dzięki którym nauka staje się przyjemna, ale jednocześnie kształtuje wszystkie funkcje poznawcze młodego człowieka – pamięć, uwagę, a także spostrzeganie oraz twórcze i logiczne myślenie. Przyjazne nastawienie do drugiego człowieka to niezbędny element każdej komunikacji, tę zasadę wyznaje zarówno w kontaktach z dziećmi jak i dorosłymi. W codziennej pracy – jako dyrektor – jestem szczera i bezpośrednia. Bardzo sobie cenię pracę z zaangażowanym, energicznym i kreatywnym zespołem jakim jest kadra Academy International, którą niniejszym Państwu przedstawiam:

AGNIESZKA BUDZYŃSKA – koordynator szkoły

Jestem osobą pogodną i empatyczną, lubię pracę wśród ludzi. Praca w szkole to dla mnie nowe wyzwanie zawodowe, które przynosi mi mnóstwo satysfakcji. Prywatnie pasjonują mnie podróże i muzyka.

MARIA MAŃK – nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej

Praca z dziećmi daje mi dużo radości, satysfakcji i zadowolenia – zwłaszcza, gdy widzę sukcesy swoich uczniów. Poza tym ze swoimi podopiecznymi nigdy się nie nudzę, bo to właśnie oni mobilizują mnie do szukania nowych pomysłów i rozwiązań. Jest nauczycielką nauczania zintegrowanego. Od ponad 20 lat pracuje z dziećmi w młodszym wieku szkolnym. Ukończyłam studia pedagogiczne na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz studia podyplomowe „Nauczanie zintegrowane z językiem angielskim”. Na co dzień stosuję nowoczesne i różnorodne metody pracy kierując się w nich indywidualnym podejściem do dzieci. Wzbogaca swój warsztat pracy biorąc udział w różnych kursach i szkoleniach. Mama dwójki dzieci w wieku gimnazjalnym. W wolnym czasie chętnie sięgam po dobrą książkę lub film, lubię podróże, wędrówki piesze i rowerowe.
Wzór podejścia do dzieci – jest oazą spokoju i cierpliwości.

PAULINA SOŁŚNIA – nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej

Jestem nauczycielką z 7-letnim doświadczeniem zawodowym w pracy z dziećmi i młodzieżą. Cechuje mnie pogodne usposobienie, radość życia i niespożyte pokłady energii.
Mottem mojej pracy zawodowej są słowa Marii Montessori „Pomóż mi zrobić to samemu”.

EMILIA SMOLAK – nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej

W pracy z dziećmi bardzo pomaga mi zmysł intuicyjny, duża wrażliwość, zdolności twórcze oraz empatia. Zawód nauczyciela przynosi mi wiele satysfakcji. Jednoczesne kształtowanie postaw wychowanków, rozumienie ich problemów, marzeń, ciągłe podążanie za nimi powoduje, że moja praca wymaga nieustannego rozwoju, poszukiwania nowych rozwiązań. Prywatnie mama 13-letniej Zuzi i 5-letniej Mai. Miejsce, do którego zawsze powracam to moje ukochane Bieszczady.
Ulubione momenty w pracy i w życiu: uśmiech szczęśliwego dziecka.

MARZENA OSIPCZUK-BŁASZCZYŃSKA – nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej

Jestem nauczycielem szkolnym i przedszkolnym z 13-letnim stażem pracy, ale także szczęśliwą: mężatką i mamą dwójki dzieci. Moimi zainteresowaniami są językoznawstwo, logopedia i ekologia.
Pochodzę z małego miasteczka, leżącego na wschodzie Polski, na skraju Puszczy Białowieskiej i w związku z tym mam wrażliwą, słowiańską duszę. Studiowałam w uroczym Lublinie, a swoją przygodę z nauczaniem zaczęłam i kontynuuję w Warszawie.
Moją pasją jest praca z dziećmi. Uważam, że w pracy nauczyciela bardzo ważne są takie cechy jak: cierpliwość, pomysłowość, elastyczność, konsekwencja i zaangażowanie. Posiadam takie cechy i będę nimi „zarażała” moich aktualnych i przyszłych podopiecznych. Mam poczucie, że „wypuszczam w świat” dzieci mądre, otwarte, ciekawe i empatyczne zarazem, które wiedzą po co się uczą i dlaczego warto być dobrym i uczciwym człowiekiem.

MARTA WŁODARCZYK – nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej

Jestem nauczyciel z 5-letnim stażem pracy w przedszkolu oraz 7-letnim w szkole podstawowej. Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim w zakresie Edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Zawód nauczyciela daje mi wiele satysfakcji i radości. Codzienne obcowanie z dziećmi, obserwowanie postępów w nauce czy też zmian zachodzących w ich zachowaniu, utwierdza mnie w przekonaniu, że moja praca jest potrzebna i ma sens.

MAKSYMILIANA ŻACZEK – nauczyciel wspomagający, psycholog szkolny

W Academy International Karolkowa 49 pracuję jako nauczyciel wspomagający oraz psycholog. W ramach swojej pracy spotykam się z uczniami zarówno indywidualnie, jak i na zajęciach grupowych. Swoje działania dostosowuję przede wszystkim do potrzeb dzieci, w trosce o ich dobre samopoczucie i optymalny rozwój – zarówno na płaszczyźnie intelektualnej, emocjonalnej jak i społecznej.

KINGA DOŁOMISIEWICZ – nauczyciel wspomagający, nauczycielka j. polskiego, historii i etyki

Jestem absolwentką Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie – kierunek filologia polska z historią. Ukończyłam dodatkowo oligofrenopedagogikę. Po ukończeniu studiów wybór ścieżki zawodowej był dla mnie oczywisty – praca z dziećmi i młodzieżą! To dla mnie ogromna satysfakcja i radość pracować z uczniami, bawić się z nimi, rozbudzać w nich kreatywność, odkrywać nowe ścieżki i obserwować zmiany jakie w nich zachodzą. Praca z dziećmi to dla mnie ogromna satysfakcja.

KAMILA MODZELEWSKA – nauczycielka języka polskiego

Jestem doświadczonym nauczycielem, magistrem filologii polskiej ( Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu- specjalność nauczycielska) oraz Specjalistą ds. Edukacji Seksualnej II stopnia (Warszawa 2001, a wcześniej studia podyplomowe w tym kierunku w 2000 r. na UW-M). W 2002 roku uzyskałam w trybie przyśpieszonym stopień zawodowy nauczyciela dyplomowanego. Od 10 lat posiadam uprawnienia egzaminatora formuły Nowej Matury i czynnie je wykorzystuję. Mam nawyk systematycznego poszerzania swojej wiedzy i doskonalenia kompetencji zawodowych w zakresie obu przedmiotów oraz psychologii i pracy wychowawczej na licznych kursach doskonalących i kwalifikacyjnych. W mojej pracy polonisty kieruję się przekonaniem, że wysoki poziom kompetencji językowych jest jednym ze składowych życiowego sukcesu. Za bardzo ważne uważam wdrażanie dzieci do systematycznego udziału w życiu kulturalnym i doskonalenie ich umiejętności odbioru różnych tekstów kultury.
Praca z dziećmi daje mi prawdziwą radość i satysfakcję. Ja uczę ich, a oni każdego dnia uczą mnie siebie. Cenię sobie dziecięce postrzeganie świata. Praca była i jest moją pasją. Jestem osobą otwartą, pogodną i energiczną. Mam duże poczucie humoru. Lubię ruch na świeżym powietrzu, podróże, uczenie się nowych, ciekawych rzeczy i uczestniczenie w różnych lokalnych przedsięwzięciach kulturalnych, dobrą książkę, film , teatr i kabaret oraz czas spędzany w gronie bliskich mi ludzi. Prywatnie jestem spełnioną matką dorosłej córki i zadowoloną z życia osobą.

MARIA KRASNODĘBSKA – nauczycielka języka angielskiego

Bycie pedagogiem to wielkie wyzwanie, które z pasją realizuję w pracy lektorskiej z dziećmi. W trakcie studiów na Uniwersytecie Warszawskim rozpoczęłam nauczanie języka angielskiego w przedszkolu, z czasem w szkole. Praca z dziećmi jest bardzo istotną częścią mojego życia. Każdy sukces moich wychowanków to powód do radości i satysfakcji z obranej ścieżki kariery. Uwielbiam aktywny wypoczynek, podróże, jazdę na rowerze, żaglowanie i gry planszowe.

MAGDALENA NAJDENOW – nauczycielka języka angielskiego

Jestem absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyłam studia na wydziałach: Nauczycielskie Kolegium Języka Angielskiego (specjalizacja: filologia angielska) oraz Ośrodek Studiów Amerykańskich (specjalizacja: kulturoznawstwo USA). Dodatkowo, studiowałam Turystykę i Rekreację. Od ponad 15 lat poszerzam horyzonty językowe osób w różnych przedziałach wiekowych reprezentujących wszystkie poziomy zaawansowania. Doświadczenie moje obejmuje prowadzenie przedszkolnych grup anglojęzycznych, prowadzenie zajęć z języka angielskiego w szkołach podstawowych, przygotowywanie uczniów do wszelkiego rodzaju egzaminów o charakterze międzynarodowym, współpracę ze szkołami językowymi, prowadzenie kursów biznesowych, wykonywanie tłumaczeń specjalistycznych oraz pomoc w prowadzeniu jednostek edukacyjnych pod kątem metodologii nauczania języka angielskiego.
Prywatnie jestem mamą Oskara (9 lat) i Alicji (2 lata). Dzięki nim mam szansę poszukiwać coraz efektywniejszych strategii komunikacji z młodym człowiekiem. To właśnie moje dzieci motywują mnie do ciągłej aktualizacji swej wiedzy na ten temat. Rezultaty owych działań mają ścisłe przełożenie na współpracę z moimi uczniami.
Jestem aktywną osobą, uwielbiam sport. W wolnych chwilach uprawiam jogging, pływam i jeżdżę na rowerze. Dodatkowo, interesuję się językami obcymi i metodologią ich nauczania.

BOŻENA SZYMCZYK – nauczycielka historii i wychowania do życia w rodzinie

Jestem nauczyciel z ponad 30-letnim stażem. Ukończyłam studia historyczne na Uniwersytecie Wrocławskim, studia podyplomowe z Wiedzy o Społeczeństwie na UKSW oraz kurs „Wychowanie do życia w rodzinie” w ODN w Warszawie. Na bieżąco wzbogacam swój warsztat pracy, biorę udział w licznych kursach i szkoleniach. Od 30 lat prowadzę koła historyczne i europejskie, w każdej szkole, w której dotychczas pracowałam. Organizuję liczne wycieczki, przedstawienia i konkursy. Praca z dziećmi jest moim powołaniem i pasją, a problemy uczniów są również moimi problemami. Prywatnie jestem mamą dwójki dorosłych dzieci.

DOROTA ZIELIŃSKA – nauczycielka matematyki

Nauka matematyki powinna być fascynującą przygodą. Dla mnie przekazywanie wiedzy i wprowadzanie uczniów w świat matematyki jest pasją, którą uwielbiam zarażać.
Matematyki uczę od ponad 20 lat, prowadząc lekcje w szkołach polsko-, angielsko- i dwujęzycznych, zarówno w klasach, jak i indywidualnie z uczniami polsko- oraz anglojęzycznymi. Uczniowie rozwiązują zadania z różnych zbiorów i podręczników w języku polskim i angielskim. Korzystają również z oryginalnych podręczników brytyjskich i amerykańskich, niejednokrotnie pracują również z zadaniami z egzaminów do anglojęzycznych szkół. Podczas nauki matematyki przekazuję uczniom polecenia dotyczące rozwiązywania zadać zarówno w języku polskim jak i angielskim.
W wolnym czasie, poza wyszukiwaniem nowych ciekawych zadań lub nowych sposobów dotyczących metod rozwiązywania problemów matematycznych, lubię chodzić do kina, teatru, na koncerty czy też do muzeów i galerii sztuki. Interesuję się również zdrowym sposobem odżywiania, szczególnie makrobiotyką, z dużym naciskiem na diety ułatwiające koncentrację i poprawiające sprawność umysłową. Inną moją pasją są podróże i zwiedzanie tak bliższych, jak i dalszych okolic, podziwianie piękna przyrody oraz architektury, poznawanie innych kultur, tradycji i wierzeń.

PAULINA MARKIEWICZ – nauczycielka przyrody

Nauczanie i kształtowanie postaw młodych ludzi to dla mnie wyzwanie i pasja. Pragnę przekazać uczniom, i wyrobić w nich, niezbywalne postawy życiowe takie jak: uczciwość, odpowiedzialność czy samodzielność. Dużo radości daje mi wzbudzanie ciekawości i zainteresowania u dzieci. Praca nauczyciela stawia przede mną wciąż nowe zadania i motywuje do poszerzania horyzontów oraz aktualizowania wiedzy. W nauczaniu preferuję metody aktywizujące uczniów, w tym wycieczki i projekty.
W wolnym czasie lubię podróżować – w tym piesza turystyka, fascynuje mnie fotografia i muzyka poważna oraz gry planszowe.

JOLANTA PRZYTUŁA-NOWAK – nauczycielka plastyki i techniki

Jestem malarką (ASP Warszawa) i pedagogiem (UW). Od 2004 roku pogłębiam doświadczenie kreatywnej pracy z najmłodszymi – prowadziłam zajęcia plastyczne z dziećmi w wieku przedszkolnym, wczesnoszkolnym – młodzieżą gimnazjalną i ze szkoły średniej jak i dorosłymi. Cenię wszystkie te doświadczenia, które sprawiają, iż niestrudzenie poszukuję dobrych instrumentów wychowania i kształtowania młodego człowieka. Do tych poszukiwań skłania mnie również fakt, iż jestem mamą czwórki dzieci. Malarstwo to moja pasja. Współpracuję z pracownią konserwacji dzieł sztuki RESKON (malarstwo ścienne), zaś w osobistej pracy twórczej nie ograniczam się do czystego malarstwa- interesuje mnie szeroko pojęty temat przestrzeni. Poszukuję środków wyrazu najdobitniej przekazujących poruszające mnie tematy, dlatego z płaszczyzny często wkraczam w trójwymiar. W swoich pracach poruszam tematy społeczności w której żyję oraz przestrzeni mnie otaczającej. Hobbistycznie projektuję, szyję, robię biżuterię.

PAWEŁ JAŚKIEWICZ – nauczyciel wychowania fizycznego

Jest nauczycielem Wychowania fizycznego i aktywnym sportowcem. Moja pasją jest sport, w który angażuje się w każdej wolnej chwili. Ukończyłem Akademię Wychowania Fizycznego w Warszawie o specjalności Wychowanie Fizyczne z przygotowaniem pedagogicznym. Swoje kwalifikacje podnosiłem uczestnicząc w różnych formach kształcenia (warsztaty, kursy, szkolenia ). Doświadczenie z dziećmi zdobyłem prowadząc zajęcia w szkole podstawowej, gimnazjum oraz w szkółce piłkarskiej z 5-7-letnimi maluchami, jak również na basenach warszawskich jako instruktor pływania.
Jestem ratownikiem WOPR, trenerem pływania klasy II oraz instruktorem sportu z pływania i piłki nożnej. Szczególną rolę przypisuję dyscyplinom o podłożu aerobowym spełniających kryteria ćwiczeń wytrzymałościowych w usportowieniu się jako sposobu w udrożnieniu celów życiowych z zaaprobowaniem sportu w życiu codziennym. Ruch ukierunkowany w płaszczyźnie postawy jest elementem daleko idącym w kształtowaniu rozwoju wszechstronnego. Od wielu lat będąc zwolennikiem aktywnego trybu życia, pod względem różnych kierunków sportu uważam, że rozwój cech motorycznych wspaniale rozwijania ciało i umysł, a uczestnicząc w różnych formach ruchu poprzez zabawę i rekreację osiąga się poprawę koordynacji i zdolności organizmu.
Za główny cel stawiam odpowiednie przygotowanie i stabilne rozwijanie umiejętności prawidłowego rozwoju fizycznego oraz wykształcenie u dzieci zasad fair play, wzajemnej zależności jak również współpracy w zajęciach lekcyjnych z wychowania fizycznego. W wolnych chwilach lubię wycieczki rowerowe i zdrową kuchnię.

WERONIKA KRZCIUK – zajęcia teatralne

Ukończyłam Szkołę Aktorską Haliny i Jana Machulskich w Warszawie z dyplomem aktora, Historię Sztuki na UKSW, oraz Studium Pedagogizacji przy UKSW. Od 2008 roku pracuję z dziećmi jako instruktor teatralny.
Nie wyobrażam sobie pracy innej, niż z dziećmi. Wiedza i pasja, którą przekazuję Małym Aktorom w formie zabawy, wraca do mnie z podwójną mocą dzięki pomysłowości uczniów, co pozwala na doskonałą podróż w głąb świata teatru.

KATARZYNA SZCZYPEK – logopeda

Jestem absolwentką logopedii na Akademii Pedagogiki Specjalnej, obecnie jestem studentką studiów podyplomowych na kierunku Neurologopedia na Uniwersytecie SWPS. Ukończyłam dodatkowe kursy i szkolenia: „Wczesne zaburzenia funkcji oralnych (pokarmowych, oddechowych i fonacyjnych) u noworodków i niemowląt z grupy ryzyka obciążenia ciążowo – porodowego”, „Warsztat praktycznych umiejętności niezbędnych do włączenia rodzica w proces uruchomiania komunikacji werbalnej u dziecka z ORM”, „Skuteczne metody pracy z dzieckiem z wadą wymowy”, „Wspierająca moc dotyku” – instruktor masażu dziecięcego.
Pracuję z dziećmi z wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy oraz z dziećmi ze spektrum autyzmu w warszawskich przedszkolach i szkole. W terapii wykorzystuję różne metody pracy, które są uzależnione od potrzeb każdego dziecka. Zajęcia prowadzę w formie zabawy, proponując dziecku ciekawe zadania, zajęcia przeplatane są ćwiczeniami ruchowymi w myśl teorii „mowa to ruch”. Stając się towarzyszem dla dziecka, na drodze jego rozwoju, jestem zaszczycona i dumna, jednocześnie szczęśliwa, że mogąc pomóc mu doskonalić siebie.

ALEKSANDRA SIWIK – nauczycielka gry na pianinie i skrzypcach

Ukończyłam Akademię Muzyczną im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy na Wydziale Dyrygentury, Jazzu i Edukacji Muzycznej. Jestem pedagogiem, dyrygentką, skrzypaczką, wokalistką oraz pianistką. Z Academy International współpracuję od 5 lat jako nauczyciel gry na instrumentach takich jak: skrzypce, pianino i keyboard.
Moja pasją jest muzyka filmowa i jazzowa. Uwielbiam żeglugę, malarstwo i gotowanie.

KRZYSZTOF CHAŁUPKA – instruktor karate – sensei

Uprawiam karate od 1992 roku . Posiadam czarny pas (3 dan). Zdobyłem złoty i brązowy medal w Pucharze Świata (Włochy 2005 i 2010). Ponadto jestem zdobywcą podwójnego Mistrzostwa Europy oraz wielokrotnym medalistą Mistrzostw Polski w karate. Moją pasją jest praca z dziećmi. Opracowałem autorski program nauki karate dzieci, którego podstawowym założeniem jest indywidualne podejście, uczenie kreatywnego myślenia i przekazywanie wiedzy w prosty i czytelny sposób, dostosowany do grup wiekowych uczniów. W pracy trenerskiej położyłem nacisk nie tylko na rozwój fizyczny człowieka, ale także na wychowanie i szacunek dla drugiej osoby. „Karate to nie tylko sport, mogą je ćwiczyć wszyscy”. Właśnie takie podejście propaguję wśród swoich uczniów, wskazując na to, że najważniejsze nie jest zwycięstwo, lecz to, jakim jest się człowiekiem.